Gmina Krościenko nad Dunajcem - Ulice

Ulica Jagiellońska w Krościenku nad Dunajcem – jedna z głównych ulic Krościenka, będąca fragmentem drogi wojewódzkiej nr 969() łączącej Nowy Targ z Nowym Sączem. Biegnie od ronda w centrum wsi w kierunku zachodnim do granicy sołectwa. Ulicą tą biegła kiedyś Droga Królewska (Via Regia).
Ulica świętej Kingi w Krościenku nad Dunajcem – jedna z głównych ulic Krościenka nad Dunajcem, prowadząca od Rynku na południowy wschód, równolegle do Dunajca, do Zawiesów, dalej do Krasu – równiny w zakolu Dunajca. Nazwa ulicy pochodzi od św. Kingi.
Ulica Trzech Koron w Krościenku nad Dunajcem – jedna z ulic Krościenku nad Dunajcem prowadząca od ulicy Jagiellońskiej w kierunku wzgórza Pod Ociemne i dalej (jednym ze szlaków) na Trzy Korony.
Ulica Jana III Sobieskiego w Krościenku nad Dunajcem – jedna z głównych ulic Krościenka nad Dunajcem, będąca fragmentem drogi wojewódzkiej nr 969 () łączącej Nowy Targ zNowym Sączem. Biegnie od ronda w centrum wsi w kierunku północnym, równolegle do Dunajca do granicy sołectwa.
Ulica Pienińska w Krościenku nad Dunajcem – jedna z ulic Krościenka nad Dunajcem, odchodząca od ulicy św. Kingi na południe, w kierunku Pieninek biegnąc między zboczem Polany Toporzysko (po prawej stronie) a zboczem opadającym w kierunku Dunajca.
Ulica Polna w Krościenku nad Dunajcem (zwana Pańską Drogą) – jedna z ulic Krościenka nad Dunajcem, odchodząca od ulicy Zdrojowej na wschód, w kierunku góry Stajkowej. Ulica przechodzi w aleję, która prowadzi do źródeł wody mineralnej „Stefan” i „Michalina”.
Ulica Zdrojowa w Krościenku nad Dunajcem – jedna z głównych ulic Krościenka nad Dunajcem, znajdująca sie po prawej stronie Dunajca, na tzw. Zawodziu. Biegnie od skrzyżowania z ul. Kozłeczyzna (w miejscu, w którym ulica ta dochodzi do mostów przez Dunajec) w kierunku północnym, równolegle do Dunajca.